Vardagsmat skrev om minihamster

En av de sorgligaste historier jag vet innehåller en hamster.
Min systers mans brors familj köpte en hundvalp. Hundvalpen var underbar och älskad av alla och döptes snabbt till 7 på något afrikanskt språk som symbol för att den var den sjunde familjemedlemmen. 
Nu kommer det sorgliga.
 Mamman i familjen blev allergisk och de var tvungna att lämna tillbaka hunden. 
Men det var inte sorgligt nog.
 Ena barnet blev såklart jätteledset och kramade sin lilla hamster för tröst - för hårt och hamstern dog.
buäh så sorgligt -på riktigt
Men jag har för mig att föräldrarna sa att stackaren sov och snabbt som attan köpte en ny.
Jag har även en bekant som satte sig på sin överviktiga fågel i soffan där den hoppat omkring eftersom den var för tjock för att kunna flyga.
Världen är full av tragik.


happy thoughts kom igen nu happy thoughts dammit   *snyft*


fakta om minihamster på vardagsmat

Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAHAHA!



Nej förlåt.

Men historier om små husdjur som dör på hemska sätt finns med på min topp 5 lista på roliga saker.

En gång hade vi fest. Det var massa folk där som inte kände varandra. Långt historia kort slutade festen med att alla berättade sjukt tragiska historier om husdjur som dött. Alla skrattade först men sedan blev det sjukt konstig stämning.

2008-12-21 @ 15:51:56
URL: http://vardagsmat.blogg.se/
Postat av: Emma Öhrström

Det ante mig...



fågelhistorien skrattar jag också åt.

2008-12-22 @ 20:04:33
URL: http://enbartemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0