sunday bloody sunday

Jag vill ha thaimat. Igen. Vi åt på pongs häromdagen. Och jag fick inte ett utbrott trots att de inte hade någon kundtoalett.

Miljö- och hälsoskyddskontoret anser att en livsmedelsanläggning med ser- 

vering bör ha minst en gästtoalett i eller i nära anslutning till lokalen. 




Lördagen flöt annars med polsk middag, Ingenmanslandsåterträff och hemmafest med alice-tema. 
Jag var inte riktigt sugen på att gå till jobbet i morse när jag vaknade. Tur att Daniel är världens bästa så jag fick åka bil.

   

eftersom det är någon sorts hattdag idag:

  

Jag vill bara krypa ner i soffan med en filt, en fånig film och en påse godis... 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag med. Fast i Umeå nu. Utan godis.

2008-11-23 @ 17:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0