Idolbesök på Mösexan


Ni kan ju förstå hur lycklig jag var när min idol dök upp på min mösexa! Efter år av smygande och stalking satt hon där bredvid mig.

Photobucket

Även om hon var mer intresserad av kyparen än av mig så var det ändå roligt att hon var där

Photobucket

showen var kanske inte i hennes smak men det är nog bara för att hon liksom är ett proffs.

Photobucket

Jag tror att hon ville ge mig en present för hon använde sina grymma skådespelartalanger till att få mig att verka normal. Fin present tycker jag.

Photobucket

Sen gick hon till sin hytt och sov så det var tur att jag hade fått tag i ett nyckelkort. Hon hade nog bara glömt att ge mig ett och jag ville inte göra henne generad.

Photobucket

Sen sa vi hej då. Men jag tror att vi kommer ses igen. Jag skulle verkligen passa som hennes bästa vän.


Photobucket


Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAHAHAHAHA!

2009-04-09 @ 01:47:55
URL: http://vardagsmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0