mer bilder

Lite fler bilder från vigseln.

så här trivs jag

Photobucket

Vigselrings hi5

Photobucket

Victoria sjöng vacker opera. Våra familjer kom genom gruvan från två håll till platsen där vi stod och väntade.


Photobucket

Mina fantastiska tärnor och jag. ( jag tycker de ser ut som  the Stepford Cuckoos

Photobucket

Photobucket

min morgongåva

Photobucket

Bröllop vi jordens medelpunkt

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Att skriva på kontrakt i underjorden känns ju alltid som en bra idé...

Photobucket

Photobucket

Här sov vi

Photobucket

Photobucket


Kommentarer
Postat av: Kristoffer Lindh

Grattis! Vilket snyggt bröllop du haft. Det känns andaktsfullt att ha bidragit med något till ett bröllop.

2009-04-14 @ 09:58:35
URL: http://ungfarbror.blogspot.com
Postat av: Ia

Riktigt vackert!!

2009-04-14 @ 18:00:08
URL: http://themeangreenmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0