Min kattvakt!

Nu har jag läst i kapp på min min fina kattvakts blogg. Vilken tur jag har som har en så fin och bra kattvakt!
Och jag älskar hennes blogg för den är så varm och fylld av kärlek och man kan inte låta bli att le varje gång man läser den.

Själv sitter jga på en flygplats i Paris och svär över att jag varken kommer in på FB eller lyckas komma ut på msn men jag är ju hemma snart.

jag hade lovat bilder men jag får nog vänta med det också tills jag kommer hem, försöker ladda upp en i alla fall


verkade som om det lyckades! håll till godo. 


Kommentarer
Postat av: Izabella

Oh, vad glad jag blir! Jag sa till River och Ripley att ni kommer hem idag och då dansade de nästan glädjedans! :D

2009-04-26 @ 19:49:26
URL: http://vettvilling.blogspot.com
Postat av: Kristoffer Lindh

Härlig bild!

Det finns en lista hos mig du kan sno när du kommer hem.

2009-04-27 @ 07:51:23
URL: http://ungfarbror.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0