Bortom vansinnets berg

Hur man skapar en programpunkt till prolog.

1. samla minst två goda vänner, gärna tre
2. bestäm en lägsta höjd för deltagare
3. höj humöret med kött och pumpa
4. en macbook hjälper till att få det att se ut som om man jobbar
5. kaffe
6. glöm inte att delegera ansvar
7. glöm inte ta på dig ansvar
8. inspireras av en löpande katt
9. bestäm hur monstrerna ska se ut
10. fyll på hjärnan med ost
11. mer kaffe
 1.  Photobucket  2. Photobucket 3. Photobucket 
4.Photobucket 5.Photobucket 6.Photobucket 
7. Photobucket 8. Photobucket  9. Photobucket 
10.Photobucket 11. Photobucket

Kommentarer
Postat av: Caroline

Buuhuu vad avundsjuk jag blir mina 3 favoriter umgås utan mig!!

2009-02-17 @ 22:48:28
URL: http://vardagsmat.blogg.se/
Postat av: Petter

Om jag borde bli rädd så funkar det inte!



Jag blir glad ;)

2009-02-20 @ 09:42:23
URL: http://www.lajvkonvent.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0