Emma - röstskådespelerska

Huh vad nervös jag var i morse 
och trött, eftersom jag inte kunde somna igår.
Jag är inte så självsäker när det kommer till gestaltning med rösten. När jag tex spelar trivs jag bra med att göra det helt tyst. Rösten är så avslöjande, så svår att få äkta.

Tack vare att jag hade goda marginaler fick allt strul med batterier och mickar bara mig att slappna av.
 I väntan på tekniken mös jag in mig i den pyttelilla vadderade cellen till inspelningsstudio. Varmt, mjukt och trångt. Jag hade kunna stannat där hela dagen. 
Uppdragsgivaren var nöjd så det kändes bra.

Men jag kände hur utsvulten jag var efter mänsklig interaktion. Eftersom jag inte har några kollegor på mitt jobb sög jag i mig och nästan roffade åt mig all social kontakt.
 

Hittills en mycket bra dag. Jag utmanade mig själv och på vägen dit hittade jag dessutom ett supermysigt fik med gott te, trevlig personal och fritt internet. Det ska bli mitt nya stamhak. Någon som vill gå och fika?

Nu fortsätter kvällen på jobbet. Idag känns det helt ok att få betalt för att ligga i en soffa och titta på my super sweet 16 maraton och repriser av top model...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0