Presenter till mig!

Trots att jag inte firar alla hjärtans dag fick jag jättefina presenter av Daniel när han kom hem från USA
En jättejättefin dayplanner med olika små postit-lappar och en plastficka att tex stoppa lappar i och massa olika sorters blad. (klicka för större bilder)

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sen hade jag klagat på mina händer så jag fick nagelvårdsgrejor och en saltskrubb som luktar så gott att jag vill äta upp den. Jag vet inte om seacret är ett känt märke men de funkar utmärkt i alla fall. Det kan mina stackars nagelband behöva.

Photobucket  Photobucket 

Men bäst av allt är att Daniel är hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0