Nyårsdagen Sveriges största Pizzadag

Men hemma hos oss såg det ut så här på tallriken. Sallad, groddar, fikon, pumpafrön, kött, ugnsbakade grönsaker (morot, potatis, sötpotatis, jordärtskocka), svarta bönor. Snabbt och gott.



En vän till mig är på smällen och jag är såklart jätteglad för deras skull MEN sååå avundsjuk. De har ju inte ens någon penis i sitt förhållande FFS!!! 
Men jag vill gifta mig först innan barn. För att vara full & omogen på möhippan och smal & snygg på bröllopet. Man får vara ego innan man skaffar barn. 
Kanske kan jag hinna ikapp henne sen om jag skyndar mig. Vore sweet att vara på tjocken tillsammans.
Tillsvidare får jag nöja mig med de bäbisar jag har


Kommentarer
Postat av: C

skratt Det går bra även utan penisar! :-) Och ja, förstår vad du menar med giftermål först - det var faktiskt rätt trist att vara helnykter på nyårsfest nu. Glad att jag inte var det på min bröllopsdag. Fast det viktigaste för oss var ju förstås det juridiska - det spelar väldigt stor roll för AB att vi har gift oss nu när jag är gravid. Men jag vill gärna ha tjockis-sällskap!

2009-01-04 @ 17:19:24
URL: http://abc-barn.blogspot.com
Postat av: Emma Öhrström

Jag gör mitt bästa för att hinna ikapp :)

2009-01-11 @ 15:04:09
URL: http://enbartemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0