I-landsproblem

Jag vet inte hur det kommer sig att jag helt plötsligt tror att allt ska lösa sig av sig själv? 

Det är 40 dagar kvar till mitt bröllop och jag har fortfarande inte:
  • Ändrat klänningen 
  • varit hos ung farbror och bestämt vilken sorts hatt jag vill ha
  • haft möte med mina tärnor
  • fixat en fotograf (min syster är ju tärna så hon kan ju inte springa omkring med en monsterkamera hela tiden)
  • hittat några skor
  • skickat inbjudningar (men alla som ska komma på vigseln vet att de är bjudna)
  • Hittat någon lokal för festen (vilken iofs inte är förrens i juni)
  • valt utflykterna på bröllopsresan
Dessutom är jag i valet och kvalet om jag ska åka på desperatia . Det är om två veckor och efter det är det bara två veckor kvar till bröllopet. Jag har en plats men jag har inte spikat någon roll och inga kontakter.  Jag vet inte varför jag får så ont i magen av desperatia.



Kommentarer
Postat av: Anna

Du med? jag kommer tack och lov undan med att jag ska jobba, men funderar fortfarande, borde jag? Det är kanske kul.

Att arrangera bröllop verkar likställt med att arra lajv, men man får inte lika mkt cred. men jag håller på dig, det blir fett. (jag har inte heller hittat en lokal till en ev examensfest i vår, men jag kan ju alltid skjuta upp det genom att inte ta examen. :-)

2009-03-04 @ 14:41:32
Postat av: Caroline

Jag vet en sjuuukt duktig fotograf som flyttade hit igår som alltid fotar jens filmer och har vunnit massa fotopriser. (som dessutom är galet snygg)



Vill du jag ska fråga honom?

2009-03-04 @ 16:06:52
URL: http://vardagsmat.blogg.se/
Postat av: Emma

Anna:

nja jag tror att man faktiskt får mer cred. För hoppningsvis kommer man få en massa "åh du är så vacker och grattis och vilket fint bröllop"



Caroline: klart du ska fråga honom!

2009-03-05 @ 09:41:58
URL: http://enbartemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0