Jag gillar listor

Tvärtemot Lyxunge så gillar jag listor och jämställer inte det med kedjebrev.

 

Det jag verkligen funderar över är varför skickar man kedjebrev med otäcka hot i? 

"om du inte skickar vidare det här inom 5 min kommer du få otur i 100 år"
Jaha tack så mycket. Om du inte tror på det, varför öht skicka det vidare och om du tror på det varför drabba någon annan med det?
Jag tycker inte om när folk försöker hota mig att göra något :(

Sluta skicka kedjebrev till mig. Jag raderar dem. Så nu när ni vet det vet ni också att ni endast skickar otur, eller död eller vad hotet nu innebär, till mig om ni skickar kedjebrev till mig. Och jag vill ju inte tro att ni vill skicka otäcka saker till mig oavsett om jag tror på det eller inte. Det måste ju vara oartigt.

Tack.

 

Men som sagt jag gillar listor:

 

Vad gjorde du kl 8 i morse: Vaknade 

Vad gjorde du för 15 minuter sedan: pratade med Kristin på msn

Det sista du sa högt: Kan vi inte be dem om att öppna lite tidigare för oss?

Vad var det senaste du köpte: ostron 

Vad är det för färg på din ytterdörr: grå 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, lust vid första ögonkastet kan jag sträcka mig till

Sover du tungt: Nej men jag somnar om bra 

Drömmer du mycket: Hela tiden varje natt 

Mardrömmar: definitionsfråga

Vilket ämne var roligast i skolan: Religion 

Trivs du med ditt jobb: ibland 

Favoritklädsel: Mina tröjor med insydd skjorta

Favoritlåt just nu: Allt med the flying conchords

Vad ser du om du tittar åt höger/vänster: En nakenkatt. En till. 

Vad gör dig glad just nu: Att jag har varit nere i gruvan och allt känns helt rätt!

Höger- eller vänsterhänt: höger 

Humör just nu: trött, nöjd och mätt. 

Klädsel just nu: strumpbyxor, yllekjol, svart tröja med en svart tjocktröja över.

Musik just nu: inget

Sommarplaner 2009: retrosommar igen, massor av lajv och lyxlägenhet i Visby v32 

Hur många kuddar sover du med: för många 

Morgon- eller nattmänniska: natt. ingen tvekan. Jag kan bara vara morgonpigg om det stör någon.

Vilka är viktigast för dig: Daniel och min syster

Bio eller promenad: Bio

Är du kittlig: lite

Snarkar du: inte längre sen jag opererats

Äckligaste insekten:Jag tycker om alla insekter förutom fästingar.

Vad vill du jobba som? polis tror jag 

Stökigt eller städat? städat om jag slipper göra det själv

Vad gör du om du får hicka? håller andan och drar mig i de små håren i nacken 

Vad längtar du mest efter just nu? att bli hungrig igen så jag kan äta ostronen

Hur svarar du i hemtelefonen? jag har ingen 

Hur svarar du i mobiltelefonen? Emma (eller hallå) 

Antal timmar sömn inatt? ingen aning 

Sov du ensam? nej

Vem sov hos dig senast? Daniel, River och Ripley 

Vad ser du fram emot? vigseln, karibien, festen, barn  

Vad vill du ha just nu? ett körkort

Vem längtar du mest efter? massor av folk

Vilken buss åker du oftast? 119 mot backlura

Vilken årstid är det nu? vårvinter 

Anser du dig själv snygg? i spegeln men just nu fastnar jag inge bra på kort

 

Ung farbror  får gärna stjäla den.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0