Lördagskväll

Jag har glömt min mobil hemma men kom i alla fall kameran och överföringssladden.

I lördags blev jag våldgästad av 3 par som skulle ha parmiddag och titta på melodifestival hemma hos mig. Jag svängde ihop en middag och satte mig på kanten och bullade upp snacks och satte mig på golvet. Alla var mäkta imponerade.

Photobucket  

jo det var de visst.

 Photobucket

mitt i melodifestivalen hände något otippat - over-the-top-humor



som fick alla att se ut så här:

Photobucket Photobucket


sen var det tillbaka till vanliga melodifestivalen igen

Photobucket


När vinnaren presenterades var känslorna blandade

Photobucket

Men Caroline var inte bitter för det

Photobucket





Kommentarer
Postat av: Caroline

hihihi.



hihi.



hhihihihihi.

2009-03-16 @ 14:14:05
URL: http://vardagsmat.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men alltså det var ju motoboy och charlotte som fick mig att gråta av skratt. =)

2009-03-16 @ 14:14:51
URL: http://vardagsmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0