Självförtroendedipp

Ung farbror ska göra en brudhatt till mig och min vigsel. För att smida sina planer behöver han en bild på klänningen. Jag ser ut som en albinopadda, som lämnats i solen i ett dike, på de bilder jag hade från när jag provade klänningen.
Det fick mig att vilja gråta, eller kräkas. 
och sen började jag tvivla på hela grejen att det kommer att bli löjligt och töntigt och värdelöst och inte kännas på riktigt eftersom vi har så få gäster på själva vigseln.

För att peppa mig själv kommer jag nu att varva snygga bilder på mig med bilder från gruvan.




Photobucket        


  Photobucket   IMG_3090.jpg picture by Emmasbilder     ben2_web.jpg picture by Emmasbilder 

Kommentarer
Postat av: Kristoffer Lindh

Det kommer bli grymt ju. Jag gillade de bilder jag fick av dig och har lite idéer på hur hatten skulle kunna se ut. Hur ryskt vill du ha det?

2009-03-04 @ 22:41:59
URL: http://ungfarbror.blogspot.com
Postat av: kristin

Jag tro på flytljus och på 97. Du kommer se skitbra ut:)

2009-03-05 @ 09:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0