Den vilda bebin

Nu har jag varit på ultraljud!!!

Wow det var så otroligt häftigt! Först låg den stilla och sov men sen vaknade den och var jättevild. Vred sig och viftade med armarna och benen. 
Det var så häftigt att jag började gråta. Jag låg där och fånlog och tittade på skärmen och tårarna bara rann. Det var lite oväntat 8-[ 

Varför får inte alla se den tidigare ungefär som jag i vecka 12-13? Innan går man ju och oroar sig att den ska ha 4 armar eller ligga utanför livmodern eller vad knas som helst, eller att man bara är magsjuk och tjock.
Först nu förstår man att det är på riktigt! Jag ska ha barn!

Jag fick jättebra siffror också 1:10816.
Nu känns det som att jag gjort vad jag kunnat så nu ska jag försöka att bara njuta.
Hon mätte den också och jag har kvar samma bf som jag själv räknat ut, än så länge.

Kommentarer
Postat av: C

Åh vad roligt! Och vad skönt att allt såg bra ut! kram

2009-07-29 @ 22:05:29
URL: http://abc-barn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0