magbilder


Ja tydligen så har jag världens djupaste navel så det blir inga magbilder utan tröja innan den behagar ploppa ut :wait: Dumma navel. Den är inte ens i närheten av att vara på väg ut känns det som. Istället har jag som en plattå mitt på magen som är platt.
Här är jag och min fyrkantiga mage.
Förra veckan sa två personer att de inte syntes att jag var gravid :shock: :wait: :pfft:

idag (v24)
Bild
Bild
Bild


Nu börjar jag känna mig ordentligt tjock och får behärska mig för att inte börja banta :oops: :-(

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade värdens skräck att min navel skulle ploppa ut, men det gjorde den aldrig :) sjukt hur olika man kan känna. Du ser supervacker ut! Lycka till med allt. Kram Elin

2009-10-12 @ 15:30:56
Postat av: karin

Du har ju jordens finaste mage! Wow! Om någon sa att det inte syntes att du var gravid måste de haft allvarliga synfel, om det där inte är en grav-mage så vet jag inte vad!



Jag minns inte när naveln ploppade med E, tror det var mellan v 25-27 någonting. Men på alla officiella magbilder (kolla trygg hansas reklam på FL) så är det ju o-ploppade navlar. Så det är kanske inte så vanligt ändå.



He he, du har så fin mage att jag funderar på en trea redan innan tvåan kommit ut. :)

2009-10-12 @ 17:39:18
URL: http://diminutiv.blogspot.com/
Postat av: Helga

Ja det måste varit nån riktigt knäpp person. det syns ju jättetydligt.



De borde verkligen skämmas. det är nästan lika illa som när folk påstår att jag är gravid fast jag inte är det.

2009-10-20 @ 18:59:38
URL: http://ihelgashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0