så klumpig!

Nu kom jag på en till anledning att det är skönt att amma.
Är man en total klantskalle som jag som låser sig ute är det skönt att man alltid har tuttarna med sig.
Så j*vla klumoig. Vi har en sån dörr som låser sig själv när den går igen.
Jag tänkte vara lite duktig och försöka tvätta i tvättstugan idag. Efter mycket om och men stoppar jag Idun i sjalen och plockar på mig tvättstugenycklarna och knallar ner för trappan brottandes med en idiot-oro att jag skulle ramla i trappen . Varför jag nu skulle göra det, jag har ju liksom aldrig annars ramlat i någon trapp någonsin :roll:
När jag sätter nyckeln i källardörren slår det mig att jag inte har mina hemnycklar med mig. F*n.

Men på andra sidan dörren sitter en av mina grannar och meckar med en cykel. Jag får låna hennes telefon (för den har jag såklart inte heller med mig) men är tvungen att ringa 118 118 för jag kom varken på min mans eller min systers nummer :oops:
Daniel fick sätta sig och köra hem för att släppa in mig.

Men då tänkte jag i alla fall att om hon skulle bli hungrig nu eller om jag inte hade fått tag på honom eller liknande så kan jag i alla fall mata henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0