Sovningen


Hon har sovit i vår säng från början med lite olika lösningar.
Först hade vi hårdliften mellan oss i sängen och så sov hon i den alternativt bredvid den intill mig på min sida. Sen försökte vi med att göra ett överrullningsskydd av amningskudden. Min man sover så tugnt så vi är mest oroliga att han ska rulla över henne.
Så här:
Bild
Nu har vi ett köpt överrullningsskydd

Det heter snuggelnest och ser ut så här:
i reklamen:
Bild
iverkligheten:
Bild Bild

en väldigt amerikansk pryl som hon sover på mellan oss i sängen. Lite töntig men väldigt praktisk. Den har en madrasskil så hon kan ligga lite lutad, har hårda sidor så ingen kan rulla över henne och det vita vid huvudändan är en liten lampa.
kvinnan på bilden är min syster

Vid sista nattmatningen brukar hon inte vilja ligga där längre och då får hon sova tätt mot mig sista timmen

Kommentarer
Postat av: kristin

haha... året är 2010, kvinnan i bilden... :P

2010-03-28 @ 12:17:50
Postat av: EnbartEmma

hahaha

2010-03-31 @ 11:06:58
URL: http://enbartemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0