F*cking Gordon Ramsey

Allting är "fuck me" för Gordon. Allt jag kan tänka är "yes please chef". Igår förundrades jag över att jag aldrig sett hur blå ögon han har. Jättejätteblå ögon har han. Och flörtar med allt som rör sig, i alla fall i the F-word. 
The f-word går ut på att han köper djur som han barn tar hand om tills de äter upp dem i säsongens sista avsnit, djuren alltså inte barnen, han flörtar med en kvinna och han förlorar en matlagningsutmaning. 
Sen undrar jag om han själv reagerar på hur ofta han säger "yes?" ?

Photobucket

Idag Libanesiskt julbord med jobbet. Sweet att få betalt för att äta god mat. Inga bilder just nu dock för batterierna tog slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0