Du nya sköna år!

I år gäller det. I år börjar mitt nya liv.

Daniel lovade, som vanligt, att tjäna mer pengar och jag lovade, för balansens skull, att förbruka mer pengar. Vi är ett härligt välbalanserat par.
Vi hade en fantastisk nyårsafton där vi gjorde vad som föll oss in. 
Det hela slutade med maratonfirande. Restaurangen™ -Kristin&Rikard-Bengt&Vicktoria-Ripley&River

Men jag förstår inte paret bredvid oss. Varför går man ut och äter underbar mat om man ska sitta och gräla om vad som ska och inte ska stå i fönstret?



Och ja såklart, jag ska börja träna, äta rätt, ta tag i mitt liv, söka polishögskolan, lära mig någonting nytt, sluta röka, bli smalare, snyggare, yngre. Ni vet allt det där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0