När slutar tanten ligga med Brad Pitt?

 

 

Om man adopterar en hund från ett hundstall tycker jag att man får leva med att den redan heter någonting, även om det är pudding.

Eller? Man kan ju inte döpa om en flera år gammal hund? eller? näe.

 

I den där filmen med Brad Pitt där han är gammal när han föds, när slutar de ha sex? Hur bestämmer de det? När han fyller motsvarande säg typ 15 och hon 89 får det vara slut med det kroppsliga? Slutar de då rakt av över dan? Hur låter man bli att bara skjuta på det en dag? Eller är det när sista skäggstråt försvinner? Jag får helt enkelt se filmen och ta reda på det.

 

Just nu sitter mina vänner i en lägenhet på gärdet och hänger. Det vill jag också. Det var halvkul att åka därifrån efter 40min för att åka till jobbet.

 

 


 

 

Jag borde verkligen börja med Atkins igen så att jag kommer i mina kläder. I flera dagar har jag tänkt "jag börjar imorgon". Det är inte bra. Jag har ju ett gymkort.

Men nu menar jag det, jag börjar imorgon.

Precis som alla beroenden behöver jag bara hålla ut 10 dagar innan det blir lättare. Jag önskar jag var ledig i morgon för då skulle jag åka till någon stormarknad och fylla kylskåpet med smaskigt protein så det blir lättare.

Mina matporrbilder kommer förhoppningsvis bestå av kött och sallad, ägg, lax, kräftstjärtar och annat gott ett tag framöver.

Jag tror ju verkligen inte att människan är anpassad för att äta spannmål som stapelföda men bröd är så gott och jag kommer att sakna det.

Men ostron får jag ju äta! Det måste införskaffas. Jag åt ostron för första gången för kanske ett år sen. Jag trodde det skulle vara läskigt men det var hur gott som helst. jag kan verkligen inte förstå hur folk inte kan gilla ostron. Det smakar som riktigt fräsch gurka blandat med hav. Mums! Jag skulle vilja åka någonstans och frossa i ostron. Mina kompisar visade bilder från paris där de åt ett enormt fat med bland annat ostron...

 

 

 

 

Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0