Äntligen läkarhjälp

Efter att ha kämpat mig till mama mia igen via pendeltåg fick jag träffa en läkare.
Jag älskar verkligen att gå till en bra läkare. Efteråt kände jag mig som efter ett yogapass eller pilates när jag gick därifrån.
Få saker slår en läkare som lyssnar, ställer frågor och tar en på allvar.

Nu har jag fått medicin och fått prata igenom och gjort upp en plan ang viss ärftlighet som finns i familjen! Och han sjukskrev mig på halvtid så jag har ringt min chef och tagit bort alla mina morgonpass!
Harmoni.

Nu ska vi bara hålla tummarna att Lergigan com funkar. Hittills har det funkat bra. Elddopet kommer imorgon bitti.


Så här ser krypet ut nu, det har förvandlats från ödla till en liten alien...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0