Hallå illamående

Man ska inte tro att man slipper bara för att man plussar tidigt (läste förövrigt i bipacksedeln att det skulle funka en veckan innan = jag normal) och tror att man kommit undan.
Igår åkte jag med en idiottaxi och fick i panik försöka hitta punkten på handleden som skulle hindra mig från att kräkas. När vi var framme på mitt jobbs jobb så gick det såklart inte över.
La mig i deras massagestol, fantiserade om att skjuta taxichaufförer och sov resten av arbetsdagen.

Och imorse vaknade jag av att jag inte hade någon molvärk (panik såklart aaah någonting har ändrats iiiih varför *himlar med ögonen åt mig själv*) men efter ett tag smög sig illamåendet på istället. I 2 sekunder var jag nöjd sen fick det gärna gå över.

Kommentarer
Postat av: Karin O

Välkommen att läsa om graviditeten i serieform! Jag har en hel kategori om illamående. been there, done that.

Grattis till plusset!

2009-06-16 @ 08:49:56
URL: http://gravidserier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0