House - vilket skitprogram

Jag känner mig som en urvriden trasa om jag ska vara ärlig. Jag har inte mycket reserver kvar nu känner jag. Tur att det är fredag så att det är snart är helg så att jag får sova ikapp lite och få lite närhet av Daniel.
Igår fick jag så starka ångestkänslor av kvällens repris-avsnitt av House att jag var nära att kräkas rakt över soffbordet och började gråta. Det var ett avsnitt som börjar med att ett litet spädbarn nästan drunknar i badkaret för att mamman får ett anfall. Jag kunde inte släppa bilden av när pappan upptäcker barnet under ytan och sliter upp det blått och alldeles lelöst ur vattnet :cry:

Sen tänkte jag i min enfald att barnet såklart kommer att överleva så jag tittade vidare men så dog det. Dumma skitprogram :(

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tror att du bara ska titta på snälla söta program i stället...

2010-03-26 @ 12:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0