Lista igen

1. Stänger du av mobilen när du sover?

Nej såklart inte och det är inte bara för att det är den enda telefonen jag har eftersom jag inte har någon hemtelefon.

2. Vem såg dig senast naken? Daniel när vi passade på att bada hemma hos min syster när hon var hos sin mans bror.

3. Hur såg du ut på högstadiet? kollagetröja, jumpadojor, billiga jeans, smal och blond
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? mörkhårig
5. Hur var du på dagis? Jag har aldrig gått på dagis. Men hemma var jag pratsam och nyfiken och smart.
6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Väldigt praktisk eftersom jag alltid byter pass med de som vill om jag kan.

7. Har du celluliter? vet inte. helt ärligt.
8. Biter du på naglarna? ja när jag tex arrar lajv
9. Har du något handikapp? näe men jag ser inte så bra. Jag vägrar glasögon och hävdar att det inte finns så mycket som är värt att se.
10. Är du rädd för att få hängbröst? absolut! så fort mina två framtida barn är färdigammade ska de återställas. bröstfond ftw.
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Nej
12. Svär du?
ibland
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Ja precis som alla andra, varken mer eller mindre.

14. Hur homo är du på en skala 1-10? 4 kanske? eller? är det liksom hetro på andra sidan så det blir 4-6 eller kan jag vara 8 homo och 10 hetro?
15. Tror du på utomjordingar? Ja men på sin egen planet

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Hon som jag stal listan av svararde "Potatis. I olika former" det är ett bra svar tycker jag. Men jag skulle bli fet då. så jag säger kött med svamp och sallad och lite ungsrostade grönsaker.
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? något med kapris eller ädelost.

18. Har du blivit arresterad? Nej.
19. Ljuger du? absolut! jag är en ny person med nytt jobb och spännande liv varje gång jag klipper mig på frisersalongen
20. Har du kysst en polis? nej men velat kyssa en aspirant.
21. Är du rädd för Securitasvakter? Nej verkligen inte. Både jag och min sambo har jobbat för securitas så det vore lite jobbigt hemma i så fall...
22. Har du någonting att dölja? klart jag har
23. Vad har du på din nyckelknippa? hemnyckel, handklovsnyckel, reflex, källarhänglåsnyckel, spärrServicebricka
24. Är du/har du varit gift? Nej men snart
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? nej för det skulle inte hända eftersom han inte dricker men om han ville att jag skulle komma så skulle jag komma. Han kommer alltid och hämtar mig när jag varit ute...
26. Kan du laga cyklar? uppenbarligen inte. *morr* skitpunka.

27. Kan du fixa med bilar? om de är tillverkade innan bilar blev datorer på hjul..
28. Brukar du köra om? jag har inget körkort.
29. Kan du baka bröd? Ja men jag lagar hellre mat
30. Vet du hur man frostar av en frys? ja det är väl typ bara att snöra ut maten på balkongen och stänga av frysen?
31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? scrubs kanske? hm... How I meet your mother tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0