Kaos i sommarsverige

Tittar på mitt schema och får panik. 
Hur ska jag hinna med allt som jag vill hinna med? Hur ska jag kunna prioritera utan att göra mig själv eller andra ledsna? 
Varför händer allting samtidigt?
Varför låter det som om jag är en emotjej som går sista (höll på att skriva sista ring men det hade ju brutit illusionen * går och vänder kassettbandet i stereon *) året på gymnasiet.
Det är verkligen ingen skillnad på mitt liv nu och då förutom att slutet är lite närmare och jag har i ärlighetens namn lite mer pengar (inte mycket men lite) men som vanligt för lite tid.
"tänk på barnen i afrika" så sa de alltid när jag var liten. Det dyker upp i mitt I-landsfyllda huvud flera gånger om dagen just nu  och jag stannar faktiskt upp bråkdelen av en sekund och är tacksam för att jag är älskad och tänker på att de finns de som inte har någon i sitt liv alls.
Jag önskar bara att jag hade mer tid och med tid menar jag pengar och med pengar menar jag tid.

Ibland önskar jag att jag bloggade anonymt eller att jag hade mod och ork att stå för mina svagheter och mitt syndiga leverne (ja jag vet nu börjar du fantisera om vad det är jag inte skriver om. fortsätt du med det)

saker jag vill/ska göra i sommar:

Köpa lägenhet
sälja den här lägenheten
flytta
åka till Göteborg och umgås med André
åka på krigshjärta
förbereda mig för krigshjärta
fixa kläder till varglyan
åka till Visby
träffa folk i uppsala
träna
umgås med mina vänner och min syster
spela friform


saker som jag vill/borde/inte kommer göra
hitta en hane till River och ta en kull på henne
ta körkort
ha min stora bröllopsfest (den får vänta tills efter flytt och sommar)










Kommentarer
Postat av: C

Du är inte syndig. Du är bara kreativ. :-) kram

2009-05-16 @ 10:32:09
URL: http://abc-barn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0