Rosengård

Men hallå hur tänker de i Rosengård?
- "grabbar jag har en bra idé! Vi kastar eld på brandkåren när de kommer för att släcka elden i det området där vi ovh våra familjer och vänner bor."
- "ja hurra vilken lysand idé, då kommer de tillslut sluta rädda oss! Jag är pepp. var finns stenarna?"

Seriöst?
Om det hade varit nynazister som tände eld och sen hindrade brandkåren hade det ju funnits någon sorts vriden rim och reson i det men nej det är de ungdomar som bor där. eller? för det är det väl? ungdomar som bor i rosengård som bråkar, inte några andra som åkt dit för att förstöra?




Kommentarer
Postat av: Johanna

HOUSE OF WELLNESS

http://johannaek.blogg.se



min blogg om allt inom kost, träning & välmående :)



Idag: Hur du kommer i form snabbast inför sommaren! Komplett kost- och träningsprogram gratis :)



Läs den gärna och jag hoppas du kan hitta massor med tips, inspiration & motivation!



Ha en bra kväll!

Mvh Johanna

2009-05-07 @ 18:43:13
URL: http://johannaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0