Kvinnans kropp kass

Å vilken värdelös design. Varför ska man behöva ha ont varje månad. Vad är vitsen? Jag insåg påväg till jobbet att jag har ont i en del av kroppen som Daniel inte har. Det finns ingen chans i världen att han skulle kunna veta hur det känns. En bekant beskrev en gång för min syster hur det känns att bli sparkad på pungen. Både hon och jag var rörande överens om att så känns det att ha mensvärk.

Jag söker förtröstan i att en på mitt forum sa att hon tyckte det var ondare att ha mensvrk än att föda barn. Det klamrar jag mig fast vid för kan det göra mycket ondare än så vet jag inte om jag överlever.

tröstar mig med vildsvinscarbonara

 

 

Igår botade jag min mensvärk med sprit. Det gick bra och när det väl började verka hade jag ett väldigt trevligt blot som alltid. Det är verkligen en av de fester jag längtar till varje år och aldrig vill missa. Prinsesskorv (nykokt prinskorv), senap, blodkorv, lingonsylt, timjan, rotmos, öl, cider och en massa underbara människor som jag träffar alldeles för sällan. Aldrig i livet att jag tänker låta min livmoder komma i vägen för det.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0