Veterinärbesök

Tre och en halv timme hos veterinären igår. Vi bestämde oss för att kolla upp Rivers "tigermage" dvs fettdepåerna under magen för de är så stora. Veterinärerna klämde och klämde men tillslut kom de fram till att det inte var brock utan bara juver- och fettvävnad. Så det är ju skönt men vi skulle ha det under uppsikt.

Vi passade även på att kolla en vagel som Ripley fått i ögat och de bestämde sig för att söva henne och snitta upp den. 

Jag älskar vår veterinär! Hon kom ut och visade mig vad det hade varit i vageln! Sånt tycker jag är spännande.

Men det är jobbigt sen innan lillskruttan vaknar och när hon är alldeles vinglig och illamående. Stackars skruttis.

Det är vid såna här tillfällen jag inte är orolig för att skaffa barn med Daniel. När han utan vidare lämnar jobbet för att åka in med katterna och hostar upp flera tusen till räkningarna (ja vi får tillbaka en del på försäkringen förhoppningsvis)

 

 

 

 

 

Nej jag äter ingenting annat än hallomui.

 

 

 

Photobucket

Kommentarer
Postat av: Caroline

1grejs dieten är king.

Jag äter bara morötter.



Hade jag pengar skulle jag bara äta ost.

Och skorpor.

2008-12-05 @ 17:17:29
URL: http://vardagsmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0