Läskiga dockor på tv i väntan på bio ikväll

Nu ska vi se hur dålig Twilight är. Vi förväntar oss att sitta i salongen och utbrista "va mäh nä så var det inte i boken" i varannan scen.
Jag är inställd på att den suger.
Lite som Stockholms lokaltrafik. Jag satt fast på Karlberg i en timme igår kväll på väg till jobbet. Lite så där lagom roligt att komma så mycket försent till jobbet även om det inte var något jag kunde göra något åt.



Just nu på 4an går det ett program om folk som köper naturtrogna bäbisdockor. Jag tycker det mer ser ut som barnlik och att det är så otroligt läskigt *rys*
Väldigt mycket läskigare än de som köper vuxendockor, de är ihop med, av någon anledning.
och lite sorgligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0