mayday mayday it's too early in the morning



Jag har hittat en så roligt sida som jag misstänker kommer att sluka så mycket av min tid framöver scrapblog.com


Och en helt underbar affär som jag misstänker kommer att sluka så mycket av mina pengar framöver. Den ligger i Mölnvik på värmdö. Det är dessutom världens trevligaste kvinna som driver butiken. Och man kan känna att varje pryl är utvald av henne för att hon tycker att just den är vacker.

 

Och där hittade jag vad jag vill ha i julklapp! Ja själva snörhållaren!



Jag hittade också de här lådorna som jag har några hemma som jag räddade när Bengt slängde ett gäng. Gissa vad de kostar i butiken?



1830 kr. Känns som om jag kanske borde ha räddat några till...

Till sist lite bilder från min mammas utställning
 

Kommentarer
Postat av: karin

Mycket fint i samma inlägg. Och din mammas tavlor är helt fantastiska.

2008-11-26 @ 10:42:13
Postat av: Helga

Vilken mysig butik, dit måste jag leta mig imorgon när jag ändå ska dit.



2008-11-26 @ 22:52:29
URL: http://ihelgashuvud.blogg.se/
Postat av: Emma Öhrström

Den ligger i samma sväng som galleriet och dressman

2008-11-27 @ 21:52:07
URL: http://enbartemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0