Ringar, havrebollar och folköl

Vi var igen och mätte storleken på ringarna. Den här gången fick vi ett datum för när de ska vara klara.
Jag förstår att våra vänner är förvirrade och inte vet om de ska gratta eller inte. Gratta på men vi är inte förlovade än. Daniel har sagt att han vill fria och då får han göra det.

Vänner, havrebollar och folköl. Vad mer behöver man?
  

Jag gick en folkölsrunda och fick visa legg i butiken. Blir lite glad varje gång tills jag inser att det faktum att jag blir glad betyder att jag är gammal men sen blir jag glad igen över att det bara är jag som vet det.

dagens idolbild


dagens nakenbild



Ikväll, ohemlig överaskningsfest för en kompis.
 

och, jag ser ut som ett djur! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0