Men det är bara regn hos mig

Jag tycker verkligen inte om vintern. Ja jag vet, man kan ifrågasätta lämpligheten av mitt val av tjänstgöringsort när jag gjorde militärtjänst. 
Men jag vet inte om jag tycker att det vädret vi har idag är så mycket bättre... 
Skulle gärna stanna inomhus i mysbyxor med mina myskatter hela dagen.





Det var Indiana Jones-avsnitt av xena i natt. Klart att det var tvunget att ses.
Ni får nöja er med en länk för jag hittar inget bra klipp på youtube
Indiana Gabrielle enjoy!

Kommentarer
Postat av: angelica

Nej, han har charm mitt lilla monster! :)

Är man sugen på kines så är kinesvalpar det sista man ska titta på, det brukar sluta illa ;) Själv skulle vi inte ha någon förrän till sommaren..

Gud vilket härligt mys där uppe :D

2008-11-18 @ 13:59:41
URL: http://mittlivsomokand.blogg.se/
Postat av: Caroline

goskitkatt!

2008-11-18 @ 14:50:04
URL: http://vardagsmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0