my supersweet mösexa


Varje morgon borde börja med att ens vänner väcker en och lagar scones!

Photobucket

Sen hittade jag en Wall-E

Photobucket

Och rensade lagret och källaren från moster av olika slag (notera träffen mellan ögonen!)

Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket 

Ja det är mitt ex på bilden mina vänner gillar verkligen inte honom. Jag tycker han passar rätt bra med ett hål i pannan, ett i nacken, ett i bröstkorgen och en genom flaskan han håller i...

Lunch!

Photobucket

Photobucket

Vår TARDIS, den är större på insidan jag lovar!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Presenter! Jag älskar presenter. Jag tror att John paul har en poäng i att vi borde ha möhippa var tredje månad.

Photobucket

Självklart hade jag på mig vårt gängs "möhippe-klänning". Men jag anser ändå att jag var snällare mot kristin som fick ha en snygg håruppsättning och slöja till...

Photobucket
Fest på första kvällen när massor av mina underbara kompisar kom förbi. 

Photobucket

Sen när man trodde att det hela var över fortsatte det i ett dygn till. Men vad kan gå fel med skaldjur?

Photobucket

och lättklädda dansare

Photobucket

Photobucket

cradle robber hi5!

Photobucket

Jo just det, folk fick gissa hur gammal jag är, 23 var den absolut vanligaste gissningen. Jag kan leva med det.










Kommentarer
Postat av: Ravenna

Naww det såg ju jätte kul ut. Synd att jag inte kunde vara med :(

2009-04-07 @ 19:36:26
Postat av: Anonym

Vad bra det blev! Värsta imbaplaneringen ju! synd att jag inte kunde vara med :(

2009-04-07 @ 21:27:16
Postat av: Ia

Shit vad kul ni måste ha haft!!

2009-04-08 @ 10:40:12
URL: http://themeangreenmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0