Konstfack i tunnelbanan och på psyket

Jag har bara ett inlägg i den debatten och det är det här youtubeklippet.


Nej nu ljög jag.
Jag har några till. 
Jag struntar i huruvida det är konst eller inte. Det är svårt nog att för folk som behöver hjälp för att slösa resurser på fejkade psykoser (det finns begränsade platser tänk om någon blev nekad vård pga att hennes "konst" prioriterades? ) och det finns mycket bra graffiti som är konst men ändå är olaglig.

Men jag tycker inte att konstfacks anslag ska varken sänkas eller höjas pga två elever. Var och en får stå för sin konst.

Kommentarer
Postat av: anna

ja, var och en får stå för sin konst. Men vad är det som säger att hon inte är psykiskt störd när hon gjorde en så extrem handling? jag gillar när konstnärer skakar om lite..

2009-02-21 @ 14:04:04
URL: http://wargaflicka.blogg.se/
Postat av: anna

Där tänker vi nog lite olika ;) alla vet väl att konstnärer oftast är psykiskt störda? :)

2009-02-21 @ 17:29:01
URL: http://wargaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0