Utmanad!

haha jag har också vänner i bloggosfären! Ung farbror har utmanat mig.  

Här är reglerna:
Gå in i mappen mina bilder.
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera några stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Photobucket

Det här är alltså jag och Emil som röker i ett badkar i en torpedtunnel under riddarholmen. Riddarholmen är en ö i Mälaren och en stadsdel i centrala Stockholm, tillhörande stadsdelsområdet Södermalm. Det är den minsta stadsdelen i Stockholms stad till ytan och den näst minsta till folkmängden. I augusti 2008 uppgick folkmängden till endast en person.

Jag utmanar:
C
Helga
Kjeckit 
Popruta

Kommentarer
Postat av: Popruta

Äggmjölk är för mig frukost iaf :) Men funkar väl som mellis, eller att ha i kaffet eller så.



Det är en sak som vi som äter enligt LCHF brukar dricka. Alltså inge kolhydrater i alls. =)



Jag gör min på 3 äggulor + ett helt ägg, runt 70 g smör (inte margarin, utan riktigt 80%-igt smör), 2 dl starkt kaffe, 1 tsk vaniljpulver om man har annars funkar vaniljsocker, 1 tsk kakao och cirka 2 dl kokande vatten.



Blir ungefär 6 dl dryck. Jag tar 3 dl till frukost oftast, sen resten till lunch eller så sparar jag till morgondagens frukost.



Man mixar allt med en stavmixer oxh låter stå i kylen över natten :) Blir riktigt gott! Och man är mätt i timmar.

2009-02-17 @ 18:31:34
URL: http://popruta.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du är ju utmanad nu...åååh.

2009-02-17 @ 22:40:24
URL: http://vardagsmat.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Den här bilden är fan ascool.

2009-02-19 @ 14:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0