Alla skaffar barn

Nu känns det som om alla mina bekanta har en bulle i ugnen. Jag borde såklart inte låta det stressa mig men det gör det, massor. Jag vill också!
Och nu sitter jag i startgroparna att börja planera mitt bröllop men jag vågar inte ta första steget för tänk om lokalerna är bokade. När jag väl fått nej är det ju nej och inte kanske nej samtidigt som det är så korkat för risken för nej ökar ju såklart hela tiden. Men så länge jag inte frågat kan jag inte få nej. 
Jag tror att det bara är att bita ihop och sätta på sig projektmasken.
Hur svårt kan det vara att svänga ihop ett fantastiskt bröllop? En bit kaka. nu kör vi. eller imorgon. kanske...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0