Allt i sin ordning

dagens nakenbild:

Photobucket


dagens ord: Allmänfarlig ödeläggelse 

Äntligen är Daniel hemma! 
Min stora plan att det skulle vara städat gick såklart på arslet men lite städat var det i alla fall.
Men det är i sin ordning. Vi har delat upp sysslorna. Jag stökar till och han städar.

Nu har i typ bestämt vilket datum vi vill gifta oss. Vi struntar i att det är påskafton och satsar på den 11e. Nu ska vi bara se om platsen vi vill ha är ledig då. 
Vi kör enl utsprungsplanen:
1) liten pyttevigsel 
2) bröllopsnatt
3) smekmånad
4) jättefest för alla vi känner.

När jag letar efter resmål för bröllopsresan stör jag mig på att det inte är jag som vunnit 110 miljoner...


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag vill vara med!

2009-01-25 @ 11:09:14
URL: http://vardagsmat.blogg.se/
Postat av: Emma

på 1, 2, 3 eller 4? :)

2009-01-25 @ 19:59:50
URL: http://enbartemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0