Dåliga förlorare kan förstöra spelkväll

Åter igen är det bevisat att jag inte borde spela brädspel. Framför allt inte brädspel där man kan attackera varandra.
Jag skäms. Jag blir så upprörd och irriterad när jag spelar.
Mest synd tycker jag om Kristin och Rikards vän Magnus som inte träffat mig innan utan bara fick se min sämsta sida. Det här är verkligen varför jag har min regel att jag inte spela spel med folk jag inte känner sen tidigare. 


Men det gäller inte friform. Jag fick inte träffa caroline på spelet heller men trots det blev det ett jättebraspel och jag var helt upprymd efter! Så fint och roligt. Nicklas och Patrik utgjorde ett strålande spelledarteam!

Igår var jag och såg "krig på fjärde våningen" på kägelbanan. Det var hur bra som helst och de spelar ikväll också så kan man tycker jag man ska försöka se den.

Svds recension




Kommentarer
Postat av: Caroline

Förvirringen är total.

Det verkar som att den inte alls går ikväll.

Jag fattar ingenting.



Fin recension!

2009-01-08 @ 12:07:37
URL: http://vardagsmat.blogg.se/
Postat av: Emma Öhrström

jaha ok.

men då får de som missat den sitta hemma och gråta istället

2009-01-08 @ 18:41:51
URL: http://enbartemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0