mittelschmerz

Jag har världens bästa chef.
Hon är så bra.

Jag är så dålig. jag fick jätteont i magen och ryggen på högersidan och mådde illa och trodde som vanligt att jag skulle dö.
blindtarmsinflammation minst.
Jag ringer min chef och sjukskriver mig.
Sen gick det liksom över lite. Attans tänkte jag.

Nu tror jag det är mittelschmerz.
Dvs ägglossningssmärta.

jag ringde tillbaka till min chef och frågade om jag kunde få tillbaka mitt pass. det hade hon såklart redan gett bort men jag fick skriva upp 80% av timmarna ändå! Gullechefen!

Sen pratade vi om att jag skulle behöva en massa ledigt i mars och april. jag ska försöka byta så många pass jag kan men min chef sa att hon ordnar ledig för resten! Det var bara att jag hörde av mig när jag visste. Gullechefen! 

fast nu gör det lite ont igen. kanske är det blindtarmen i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0