Nu äter vi panerad ost

Besvikelsen var stor när jag insåg att min idol från de djupa skogarna inte skulle dyka upp på soldaten Svejk för panerad ost och öl. Men jag hoppas på att ta igen det ikväll men utan ost.
Istället njöt jag av sällskapet av 4 män som jag träffar alldeles för sällan och jag ville aldrig att kvällen skulle ta slut.
Jag vet att Stockholm med internationella mått inte är så stort men just nu känns det så. Alla bor för långt bort, ja jag vet speciellt jag. Jag bor längst bort av alla.
Fördelen med att vara man måste ju vara att man bara blir snyggare och snyggare med åren (till en viss gräns). Alla mina killkompisar blir snyggare och snyggare i alla fall. Bra för dem.




Kommentarer
Postat av: Caroline

Uhuuuuuuuuuuuu!!!

Det är så jävla cpsynd om mig!!

Jag bara kräks och har feber!

Jag hade inte velat något hellre än att vara där igår. Helvets fan vad livet är orättvist.



Men jag njuter dock av att kristoffer ser så sjukt full ut på bilden.

2009-01-05 @ 14:38:06
URL: http://vardagsmat.blogg.se/
Postat av: Kristoffer Lindh

Vilken fin bild på mig! Ja, det var en helkväll. Vi får ta en till med Carro någon gång. Synd att ni missade langosen som bestod av dansk korv i bröd, kvällens höjdpunkt!

2009-01-06 @ 20:43:54
URL: http://ungfarbror.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0