Supergnäll!!!

Min FB har inte slutat logga ur mig och nu har det spridit sig till min blogg.
Så vi kan anta att det är min dator som bråkar med mig och inte FB.
Men vad göra? 
Jag har försökt radera alla cookies och se till att den inte är inställd på privat surfning...
Jag funderar på att återställa browsern men då försvinner alla bokmärken eller hur?
Det är så frustrerande att så fort jag vill skriva på någons wall tar det tusen år eftersom jag blir utloggad när jag försöker posta, samma sak med bloggen när jag ska publicera är jag utloggad och all text förlorad om jag inte kopierat den. 
dumma dator.

uppdatering: efter att ha loggat ut fb-chatten från Adium verkar det funka * peppar peppar ta i trä *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0