Vilja av stål

Inget stöd får man av sina onda vänner. Pommes frittes. Men jag åt inte en enda. 
* lite stolt *















      och eftersom vi var på värsta sunkstället, därav de fatastiska pommes frittesen        och bean, fanns det såklart inte någon cola light så jag fick festa loss med:


men det var trevligt att träffa folk i alla fall. 



 
Men det kanske var lika bra efter att ha köpt två korsetter. Jag misslyckades såklart med att ta bilder på hur fina alla var i sina korsetter. Men vi ska ha korsettfest så jag får komma ihåg kameran då.
Jag hittade även en jättefin 1500-tals prinsessklänning i vinrött med lösa ärmar. Men jag vet inte. Jag har ju slutat fantasylajva... men den var så fin och min storlek...

fråga inte vad som hände med layouten. Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0