Att resa med nakenkatt

När Daniel var ute och krigade för fred tog jag ibland med mig Ripley till jobbet (innan River flyttat hem till oss) för att jag skulle kunna sova kvar på jobbet och slippa åka en timme hem mitt i natten och en timme tillbaka på morgonen efter. 
I alla fall, Ripley är en liten ängel när man reser med henne. Hon säger aldrig ett pip men hon sitter gärna i mitt knä och tittar ut genom fönstret eller på folk.
Men den här dagen låg hon och sov i den öppna väskan. 
Mitt i mot satt en liten flicka och hon tittade och tittade på den sovande rosa katten i väskan.
Tillsist drog hon efter andan och sa med stora ögon och andakt i rösten:
- Har du en gris där i?



Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart! :D

2009-03-14 @ 16:54:12
Postat av: emma

visst är det.



2009-03-15 @ 14:32:14
URL: http://enbartemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0