mina tanttecken

  • Jag läser, hela, Amelia och uppskattar den.
  • Igår valde jag att titta på Plus på svt. Blev såklart arg på idioterna på vägverket.
Plus på svts sida med text om en kille som inte fick köra upp

Trodde ni att Patrik försökte bluffa, frågar Sverker
- Nej, svarar Eva Breslin-Nordström. Men han hade inget välliknande fotografi på sin legitamation. 
- Vad ska Patrik göra nästa gång? 
- Skaffa ett nytt legitimation där fotot är välliknande, tipsar hon. 

inte så emaptisk tant. så mycket tant är jag inte än i alla fall. Till historien hör såklart att han använt legitimationen i 3 år och det var en vanlig bild på en vanlig kille. varken mer eller mindre.


  • När folk stojar på tåget eller leker på is i strömt vatten harklar jag mig och säger:
- Hurrni Grabbar ... osv

Tant Emma:

  Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Kommentarer
Postat av: Iza

Haha :P Jag får inga vuxenpoäng för antingen så tänker jag det bara eller så är det jag som gör det :P

2009-03-07 @ 17:08:12
URL: http://vettvilling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0