Underbara Sala Silvergruva!

Idag var vi och tittade på sala silvergruva.


 

Vilket fantastiskt ställe! Jag ville aldrig åka upp igen. Har du aldrig varit där? Åk dit!
Jag är så lycklig över att jag faktiskt inte kommer att behöva gå upp ur underjorden direkt efter vigseln eftersom vi ska stanna kvar där nere hela natten i gruvsviten.

Nu måste jag fixa lokal till festen också.
Jag tror att när jag lyckas fixa lokal till den stora festen och skickat ut inbjudningarna till dem kommer det att kännas ännu bättre tror jag. Nu är det ju liksom som om en massa viktiga människor i mitt liv inte är bjudna...

Men det är en dubbel känsla. Gruvan är så underbar att man vill bjuda fler gäster men samtidigt kan vi välja mycket friare och vackrare platser för vigseln när vi är så få. 

Här skulle vi kunna gifta oss till exempel:





Och personalen är fantastisk. Allting känns så rätt. 
Kolla vilken fin personal! och kolla Daniel ser ut som en gruvbas eller inspektör kanske.




Och som var släppte gruvfrun upp Daniel igen trots att både jag och Guiden är kvinnor. I forna dar var hon lite mer svartsjuk av sig och bergatog en man för varje kvinna som kom ner i berget...

Kommentarer
Postat av: kristin

Den här bilden ser helt omvänd ut... guiden ser ut som en lajvare som försöker övertyga Daniel om att få lajva i hans gruva.

2009-03-08 @ 13:33:11
Postat av: kristin

Den här bilden ser helt omvänd ut. Guiden ser ut som en lajvare som försöker övertyga Daniel om att hon ska få lajva i hans gruva :P

2009-03-08 @ 13:40:11
URL: http://styg.net/fotograf/
Postat av: Anonym

Det är vacker!

Men dock lite läskigt fortfarande..

:)

2009-03-08 @ 17:26:46
URL: http://vettvilling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0