miracle mile


Jag har en helt ny förståelse för den hysteri som verkar drabba amerikanska brudar. I Miami finns en gata där det finns massor av bröllopsbutiker, alla sprängfyllda med saker jag inte visste att jag måste ha. Allting matchar och är unikt och gulligt och fantastiskt. Det är gästböcker och matchande pennor i matchande pennhållare som ser ut som kuddar och korgar och tårtspadar och små presenter och inbjudningar och hårband och silverramar till bordplaceringen och saker att kasta på brudparet...


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Allting är smygfotat så det är lite svårt att se hur hysteriskt det är.

Men jag har just nu mest ångest för att lokalen för festen inte är färdigbokad och jag inte ens har ett fastslaget datum 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0