semimisslyckad EFIT

Jag har helt tappat bort klockslagen och inte tagit nog med bilder men ni får dem i alla fall :)

God morgon!
Bild

morgonpromenad
Bild

Hemma hos mrs sparrow kastar vi oss över kattungarna
Bild

Min make sitter saligt med skrynkelbebisarna hela besöket
Bild

En extra fuskbild på skrynklorna bara för att jag inte kunde välja bild 8-[
Bild


Dags att gå hem. Men oj var det fullt med kattungar i väskan :whistle:
Bild

Jag åker iväg ensam utan barn för att träffa mina kompisar. Känns fortfarande lite märkligt.
Bild

kompisar
Bild

Surfar kattforum på väg hem igen
Bild

Väl hemma blir jag bestulen på min sushi
Bild

Försöker natta bebis som hellre vill kasta saker i badkaret
Bild

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nån gång SKA jag göra en sån här bildserie också. Verkar så kul. :)

2011-01-11 @ 12:15:35
URL: http://rebeckaspysselhorna.blogspot.com/
Postat av: Ida

Hej

Undrar varifrån tapeten med stora grässtrån på kommer ifrån? Du har en bild på den i ett av dina inlägg och jag skulle gärna vilja ha en sån :)

2011-01-16 @ 23:44:01
Postat av: Emma_oh

hm tapet med grässtrån... prova att klicka fram bildadressen för den bilden är nog låna. Jag kan tyvärr inte ens komma på vilken bild du menar...

2011-01-26 @ 22:09:57
URL: http://enbartemma.blogg.se/plusen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0