Överreaktion?

Överreagerar jag?

Tyresö IF hade något jippo i centrum men världens högsta volym. Jag var tvungen att gå igenom för att komma till mataffären så jag håller för öronen på Idun och skyndar mig. På vägen kommer en ung man från nämnda klubb fram och vill be mig köpa lotter eller vad han nu ville. Jag passar på att tycka att det är för hög volym och att man borde kunna gå i centrum utan hörselskydd. han säger någonting drygt varpå jag svarar "men hon får ju ont i öronen" varpå han svara "värre saker kan man ju råka ut för" :siishah:

Så säger man väl inte. Även om han tyckte jag var fånig säger man väl inte så?
Så nu ska jag skriva till centrum-ledningen och till klubben och klaga.
Jag tänker även kontakta Lindex och påstå att jag hade tänkt handla där men inte kunde pga volymen så de förhoppningsvis även kontaktar centrumledningen för att de inte vill att jippon i centrum skrämmer bort deras kunder...

:kort: :gaah:

*mammailska*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0