Bra

Jag har kommit fram till att jag antagligen vaknade flera gånger om natten av halsbrännan. Jag provar losec mups (det står mups på paketet) nu innan jag går och lägger mig och det har halverat mina nattliga toabesök! :hi5: (dvs jag vaknar inte längre av halsbrännan vilket gör att när jag vaknat känner att jag måste kämpa mig ur min hög av kuddar för att gå och kissa)
Den har inte helt eliminerat halsbrännan men det är mer under kontroll nu. 

Jag har även kommit på att en handledsskena på ena handen räcker för att lindra Karpaltunnelsyndrom i båda händerna.

Kommentarer
Postat av: Helena

Skönt att de funkar för dig också. Jag har kört en kur när det varit som värst och sen hållit kört med Rennie tills det blivit jobbigt igen. Men du har väl inte så långt kvar nu. :)

2010-01-23 @ 15:54:02
Postat av: Kattforumshängare

Mups är ett himla roligt namn, men det är egentligen en förkortning som står för MultipleUnitPelletSystem alltså många små pellets av omeprazol som sedan är överdragna :)

2010-01-31 @ 01:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0