Springa så fort han skriker - skitkul

En bekant till mig skrev så roligt, så efter att ha frågat om lov publicerar jag det här också.
Hon skrev:

"En vän till mig är små irriterad över att jag bär Leo hela tiden när vi träffas. Hon tycker att jag borde ha mer egen tid och att Leo mår bra av att vara ifrån mig. Vi har tjafsat en del om detta. Idag när hon kom hit så låg Leo för ovanlighetens skull och sov i sängen eftersom han somnade när jag låg där och pratade i telefon och sedan lät honom sova vidare där. 

När vi senare satt och fikade så grymtade Leo till och jag sprang dit för att kika till honom och han sov vidare, detta upprepades ett antal gånger och efter ett tag vaknar han och ropar högt, jag går naturligtvis dit. Min vän blir irriterad och menar att jag behöver minsann inte springa till honom på en gång och menar att barn mår bra av att lära sig att vuxna inte kommer bara man ropar, det skämmer bort dom. 

Efter ett tag går min vän på toa och upptäcker efter ett tag att där inte finns tillräckligt med toapapper, hon ropar efter mig lite förnärmat att hon behöver mer. Jag ignorerar henne totalt Efter ett gäng minuter så ropar hon helt hysteriskt att jag måste hjälpa henne och jag väntar ytterligare ett tag. Ger henne till slut pappret och talar om för henne att hon minsann inte kan komma hit och tro att jag, som vuxen, tänker komma på en gång när hon ropar 

Hon fattade piken men var lite sur ett bra tag... Jag tyckte det var rent ut sagt skitkul"


Kanske kan hon kura sin kompis och ställa sig utanför dörren och ramsa :smile:

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha! Så fruktansvärt bra gjort utav dig!

Du har ju helt rätt och själv kan jag bli galen av de kommentarerna! Nu vet jag ju vad man kan göra för att ge igen lite ;)

2011-03-04 @ 10:49:19
URL: http://ackligmensotanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såå bra!!

2011-03-11 @ 23:11:00
Postat av: Ia

Klockrent!

2011-05-07 @ 19:40:35
URL: http://themeangreenmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0